BENΛDΛM

אפיון מחקר מילות מפתח

אפיון מחקר מילות מפתח

הצעות קיימות לצירופי חיפוש

הוסף הצעות קיימות לצירופי חיפוש שנדמה לך שיכול להיות (או בטוח) שקהל היעד שלך מחפש בגוגל, או לחילופין שאם מישהו מחפש בגוגל את הצירוף הזה הוא ודאי ישמח למצוא את האתר / מוצר שלך.

שאלות נפוצות

קידום ממומן הוא האפשרות לשלם עבור הופעה (או הקלקה) על פרסומת שמופיעה באתר מסויים או בתוצאות החיפוש של גוגל בנפרד מתוצאות החיפוש עצמן על ידי שירותים כגון AdWords וכדומה. קידום אורגני הוא ביצוע פעולות שונות באתר ומחוץ לאתר על-מנת לגרום לאתר להופיע מוקדם ככל הניתן בתוצאות החיפוש עצמן של גוגל ושאר מנועי החיפוש.

האתר שלכם הוא בסך הכל עוד אתר בתוך רשת מלאה ביותר מ-1.5 בליון אתרים (מתוכם לפחות 200 מליון פעילים). יצירת האתר לא גורמת לאנשים להגיע אליו ולכן כמובן שחייבים ליצור ״שבילי הגעה״ בהם הגולשים יופנו לאתר שלכם. אחד מה״שבילים״ העיקריים בהרבה תחומים (לא בכולם ולכן חשוב להתייעץ לפני שמחליטים להשקיע זמן וכסף בקידום אורגני) הוא הופעה בתוצאות החיפוש בגוגל אליו אפשר להגיע רק על-ידי קידום אורגני מוצלח (אלא אם כן אתם נמצאים בתחום מאוד יחודי שאין לכם בו מתחרים וגם אז לפעמים יש בזה צורך מסיבות שונות).

מחקר מילות מפתח הוא רק שלב ראשון בתוך מהלך הקידום האורגני המאפשר לקבל מיקוד לגבי מילות המפתח המומלצות לקידום לקידום מטרה/ות מוגדרות מראש, לאחר מכן יש לבצע פעולות שונות, כגון: כתיבת מאמרים, יצירת אנטרקציות ויצירת קישורים… עליהן כדאי להתייעץ עם מקדם מקצועי.